فرمت فایل word تعداد صفحات68 پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان دوره ی پیش دانشگاهی شهر شیراز هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه میان جهت گیری هدف با خود تنظیمی یادگیری و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان دوره ی پیش دانشگاهی شهر شیراز می باشد. بدین منظور به صورت نمونهگیری خوشهای مرحله ای از 311 نفر دانش آموزان دوره ی پیش دانشگاهی شهرشیراز (150 پسر و 161 دختر) به عنوان نمونه ی پژوهش استفاده شد. ابزار اندازه گیری شامل دو مقیاس می باشد که عبارتند از: الف) مقیاس جهت گیری هدف، شامل(تسلط، عملکر ...