فایل سل

دانلود باکیفی ترین و بروز ترین فایل های مجموعه بزرگ فایل سل

فایل سل

دانلود باکیفی ترین و بروز ترین فایل های مجموعه بزرگ فایل سل

اصول کنترل کیفیت جامع استهلاک 1 استهلاک 2 93 اسلاید

93 اسلاید اصول کنترل کیفیت جامع (دمینگ) تعریف مدیریت جامع کیفیت    مدیریت جامع کیفیت فرایندی است متمرکز بر روی مشتریها، کیفیت محور، مبتنی بر حقایق، متکی بر تیمها که برای دستیابی به اهداف استراتژیک سازمان از طریق ارتقای مستمر فرایند ها، توسط مدیریت ارشد سازمان رهبری می شود.   ارکان فلسفی مدیریت جامع کیفیت nفرایند گرایی: سازمان را فرایندی می بینیم که در آن همه افراد بصورت افقی در مراحلی از فرایند، قرار می گیرد. nمشتری محوری: تمامی افرادی که روی فرایند کار می کنند و آنها که ن ...

بیمه کارگری به همراه فایل ورد

58 اسلاید مقدمه : بیمه گونه‌ای مدیریت ریسک است. بیمه عبارت است از سازوکاری برای انتقال ریسک یا احتمال بروز خطر. در تعریف حقوقی : بیمه عبارتست از قراردادی که به موجب آن یک طرف (بیمه گر) تعهد می کند در ازای پرداخت وجه یا وجوهی از طرف دیگر(بیمه گذار) در صورت وقوع یا بروز حادثه خسارت وارده بر او را جبران نموده یا وجه معینی را بپردازد. متعهد را بیمه گر، طرف تعهد را بیمه گذار و وجهی را که بیمه گذار به بیمه گر می پردازد حق بیمه و آنچه را که بیمه می شود موضوع بیمه نامند. بیمه دارای انواع و ...

پاور پوینت مدیریت استراتژیک سازمان های مجازی 15 اسلاید

15 اسلاید عصرهای پیشرفت بشر : •کشاورزی •صنعت •اطلاعات و ارتباطات •عصر مجازی • تعریف سازمان مجازی : •یک نوع خاص از سازمان شبکه ای است که تمام فعالیت های خود را با استفاده از آخرین فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی و به صورت Online انجام می دهد . مشخصات : •نداشتن مرز مشخص •استفاده از منابع مالی مشترک •غیر متمرکز بودن از نظر مکانی •متغیر بودن شرکا •ارتباط الکترونیکی •تمرکز فعالیت های سازمان حول شایستگی منحصر به فرد ...

پاور پوینت مدیریت رفتار- موفقیت و ارتباط 45 اسلاید

45 اسلاید مدیریت رفتار      امروزه تأکید بر مهارت های انسانی از اولویت ‌ های ویژه ‌ ای برخوردار است. گفته شده است که در مدیریت ، توانایی رفتار کردن با مردم بیشتر از هر نوع توانایی دیگر اهمیت دارد. به موجب گزارش انجمن آمریکایی مدیریت ، اکثر قریب به اتفاق 200 نفر از مدیرانی که در یک بررسی پرسشی شرکت کردند، بر این رأی توافق داشتند که مهمترین مهارت یک مدیر ، توانایی در سازگاری و رفتار با مردم است . در این بررسی ، مدیران این توانایی را حیاتی تر از هوش، قاطعیت، دانش و ...

پاورپوینت کنترل اتوماتیک 123 اسلاید

123 اسلاید سرفصل مطالب: n تبدیل لاپلاس و مفاهیم آن. n مبانی و مفاهیم کنترل. n مدل سازی سیستمهای دینامیکی. n بررسی رفتار ترانزیست سیستمها. n معرفی انژکتور دررفتار سیستمها. n مکان ریشه ها. n پایداری. n دیاگرام bode و کاربردهای آن. مزیت کنترل خودکار : عملکرد بهینه سیستم های پویا و بهبود کیفیت و ارزانتر شدن فرآورده ها وگسترش میزان تولید و نیزماشینی کردن بسیاری از عملیات . کنترل علمی است که به تنظیم رفتار و یا مقدار کمیت های موجود در محیطهای مختلف عملیاتی (همانند محیطهای ...

پاورپوینت مراحل توسعۀ مدیریت 43 اسلاید

43 اسلاید پیدایش این علم در حقیقت به توسعۀ علم مدیریت باز میگردد.مدیریت به معنای حرفه ای از لحاظ زمانی نهایتا ًبه یک قرن ونیم قبل بازمیگردد امّا معنای عام مدیریت به ابتدای تشکیل جوامع مربوط میشود. جوامع تاکنون ۵ دوره راگذرانده اند:   ١- خوراکجو(عصر کشاورزی): مواد مورد نیاز مستقیم تهّیه ومصرف میشد.  ۲- عصرکشاورزی : تولید از مصرف بیشتر بود برای مازاد تولید باید سازو کارهائی ارائه میشد بنابراین الگوی مدیریتی ﭙیچیده ای لازم بود. ۳- جامعۀ صنعتی : تولید هم اضافه وهم متنوّع شد.&nb ...

پاورپوینت ابزارهای مالی در بازار سرمایه 26 اسلاید

26 اسلاید ابزارهای مالی مشتقه در بازار سرمایه مقدمه                                                                          &nb ...

پاورپوینت آشنایی مسؤولان دفاتر با اصول و مهارتهای لازمه 33 اسلاید

33 اسلاید انواع سازمان از نظر نوع ساختار سازمان مکانیکی (دارای ساختار تشکیلاتی و فرایندی به نسبت ثابت که در اثر برنامه ها و محیط ثابت پدید می آید.) سازمان ارگانیکی (دارای فرایندهای کاری پیچیده و متنوع که در اثر برنامه ها و محیط های متنوع و پویا پدید می آید.)   انواع واحدهای سازمانی ازنظر وظایف اساسی واحدهای صف (مسؤول اجرای عملیات مربوط به انجام هدف های اصلی سازمان) واحدهای ستادی (مسؤول اجرای طرح و برنامه ،ارایه مشورت و پشتیبانی وکمک به واحدهای صف) مهمترین اصول مدیریت برنامه ریز ...

پاورپوینت اصول گزارش و گزارش نویسی 133 اسلاید

133 اسلاید گزارش و گزارش نویسی معنی به جای آوردن، انجام دادن، اظهار نظر کردن، در میان نهادن و شرح و تفسیر کردن و از مصدر گزاردن ساخته شده است. « گزار » بن مضارع « ش » پسوند اسم مصدر ساز می باشد   معنی اصطلاحی واژه گزارش به مطلبی گفته می شود که از شرح، تفسیر، بیان، تحلیل مطالب و نیز علل مسائلی خاص گفتگو کند. تعریف گزارش نویسی از به تحریر در آوردن اخبار، اطلاعات، حقایق، علل مسائل و رویدادها و بر دو اصل « سالم نویسی » و « ساده نویسی » اس ...

پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی 269 اسلاید

269 اسلاید پیشگفتار - نقش مدیریت و رهبری در زمینه های فعالیت اجتماعی - نیاز به مدیریت و رهبری در آموزش و پرورش اهمیت بیشتری دارد اصول: احکامی که از مدلها و نظریه ها اخذ می شوند - این اصول باید با اصول ارزشی و اخلاقی جامعه هماهنگ باشد. فصل اول (مقدمه) ضرورت و اهمیت مدیریت آموزشی - رشد تقاضا برای آموزش و پرورش - افزایش تعداد شاگردان - ضرورت استخدام معلمین بیشتر. فراگرد آموزش و پرورش و انسان - پیچیدگی انسان،فرآیند آموزش و پرورش را دشوار کرده است ...