فایل سل

دانلود باکیفی ترین و بروز ترین فایل های مجموعه بزرگ فایل سل

فایل سل

دانلود باکیفی ترین و بروز ترین فایل های مجموعه بزرگ فایل سل

وظایف و نقشهای سرپرستی در مدیریت

وظایف و نقشهای سرپرستی در مدیریتمفهوم سرپرست و سرپرستی:رده های مختلف مدیریت در هر سازمان به نوعی سرپرستی عده ای را بر عهده دارند. به معنایی دیگر تمام افرادی که اقتدار دارند و کار دیگران را کنترل می کنند، بدون توجه به بالا و پایین بودن موقعیت آنها در سلسله مراتب قدرت در سازمان سرپرست شناخته می شود و رسماً بر کار دیگران نظارت می کنند. برای ارائه تعریف سرپرست و تعیین جایگاه او ابتدا باید رده های مختلف مدیریت در سازمان مورد بررسی قرار گیرد تا موقعیت سرپرستان در سازمان روشن شود. در یک سازمان بطور کلی ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.