فایل سل

دانلود باکیفی ترین و بروز ترین فایل های مجموعه بزرگ فایل سل

فایل سل

دانلود باکیفی ترین و بروز ترین فایل های مجموعه بزرگ فایل سل

مبانی نظری و پیشینه مدیریت برند

مبانی نظری و پیشینه مدیریت برند 80 صفحه همراه با منابع دو پارادایم مدیریت برند: از سال 1985 به بعد دو پارادایم غالب در گستره مباحث مدیریت برند مطرح بوده است:یکی با ماهیت اثبات گرایانه[1]و دیگری با ماهیت ساختارگرایانه[2] یا تفسیری[3].در تصوری که پارادایم اثبات گرایانه از برند دارد،بازاریاب مالک و صاحب برند تلقی می شود و وی ارتباط با مصرف کننده /دریافت کننده منفعل را تحت کنترل خود دارد.در این پارادایم،ارزش ویژه برند از طریق بازاریاب ایجاد می شود و از برند این تلقی وجود دارد:یک مصنوع قابل دستکاری ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.