فایل سل

دانلود باکیفی ترین و بروز ترین فایل های مجموعه بزرگ فایل سل

فایل سل

دانلود باکیفی ترین و بروز ترین فایل های مجموعه بزرگ فایل سل

پاورپوینت مدیریت اسناد و بایگانی 34 اسلاید

34 اسلاید مدیریت امور دفتری:   مجموعه اصول و روشهایی است که ناظر بر دریافت و ثبت، تهیه و صدور نامه های اداری می باشد و موجب هماهنگی، کنترل و بهبود روشهای گردش نامه های اداری در کلیه سطوح سازمانی می باشد. امور دفتری یا سیستم گردش نامه های اداری دریافت،ثبت، ارجاع ،پیگیری وصدور می شودو هر کدام از مداحل مذکور نیز از اقدامها و مراحل جزیی تری برخوردارمی باشد.        دبیر خانه:   دبیرخانه و دفاتر مدیریتها به عنوان واحدهای مسئول امور دفتری انجام وظی ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.