فایل سل

دانلود باکیفی ترین و بروز ترین فایل های مجموعه بزرگ فایل سل

فایل سل

دانلود باکیفی ترین و بروز ترین فایل های مجموعه بزرگ فایل سل

رفتار شهروندی سازمانی ورضایت ارباب رجوع

چکیده هدف از این پژوهش ،بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و رضایت ارباب رجوع در دادگستری شهرستان رشت با هدف ارتقاء رضایتمندی مراجعین می باشد .بی شک رضایت ارباب رجوع به عنوان یک عامل اصلی برای تعیین موفقیت سازمان در ارتباط با ارباب رجوع و معیاری از چگونگی عملکرد کلی سازمان می‌باشد. از طرفی رفتار شهروندی سازمانی همراه با فاکتورهای خود تحولات عظیمی در سازمان های ایجاد کرده است . متغیر های مورد مطالعه رفتارهای شهروندی سازمانی در این پژوهش عبارت است از : 1-نوع دوستی 2-وظیفه شناسی 3-جوانمردی ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.